tisdag 26 oktober 2010

2-års trots

Nog har man haft bättre dagar än den här. Har haft en tråkig start på dagen med en bråkig och motsträvig snart 2 årig liten brutta. Har just fått henne att somna. Hoppas hon sover en stund så jag hinner ta en dusch i lugn och ro. Jag fullkomligt hatar stress och bråk, det gör mig galen. Planen är att åka in till stan och göra lite ärenden när min lilla behagar att vakna igen, om hon nu inte kommer på att hon ska sova i tre timmar som hon gjorde i lördags=P

Igår ringde chefen och det verkar som att jag får fortsätta mitt nattvik. på kärnhuset ett tag till=D Det är inte helt bestämt än eftersom att hon jag jobbar för ska till läkaren på måndag för att få ett nytt läkarintyg och chefen ville inte lova nått innan det är klart. Håller tummarna stenhårt!!=)

Dax att ta en dusch innan lilljäntan behagar att vakna.
Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar