torsdag 28 oktober 2010

En torsdag.

Godmorgon!
Jag skjutsade lillfis till dagis för en stund sen. Finklänningen är på och håret tillpiffat, dom ska fotograferas idag dom små trollen. Blir spännande=)

Jag börjar inte jobba förrän kl.14 så nu har jag några timmar för mig själv. Tänk att det kan vara så skönt att bara få vara, inte göra någonting alls för en stund. Jag tror minsann att jag ska passa på att lägga igen ögonen en stund.

Nu närmar det sig verkligen med stormsteg, 5 veckor kvar till vi flyttar. Jag måste snart börja packa tror jag. Det går inte förklara hur underbart det känns att snart få lämna den här hemska lägenheten.

Igår ringde dom från Wika möbler och meddelade att vårat bord och stolar som vi beställt har kommit. Jag är så sugen att hämta det redan nu men det känns bara onödigt att packa upp och skruva ihop det då det riskerar att förstöras och bli kantstött i flytten. Bättre att vänta. Det kommer bli kanonfint och det ska bli så skönt att slippa trängas runt bordet när man har främmande. Runt nybordet borde man rymmas minst 12 pers utan att trängas, blir jättebra. Vi har nog mest troligt redan köpare på vårat ekbord och stolar men skulle dom av någon anledning inte köpa det så har vi iaf ett ekbord + 6 stolar till salu för ca 3000kr om någon är intresserad? Även en lacktvbänk från ikea har vi till salu för en billig peng om det finns någon som är intresserad av den.

Nu ska jag krypa ihop under täcket och värma mig och se lite tv en stund!



Tjingenling!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Så kul med fotografering på dagge :)
    Du verkar jobba en del nu, känns det skönt att komma igång med det? jo nu är det inte alls länge kvar innan ni ska flytta, längtar tills man får se erat nya hem :) så spännande!
    Känns som att vi borde hitta på något nån dag, kanske en fika? Var år och dagar sedan, typ;)! hoppas allt är bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Kan tänkta mig att man blir less på springvikariera, med det är ju jobb iaf :)

    Jo det blir en hel del plugg för min del just nu. Har några monsteruppgifter som ska lämnas in i morgon. Så jag har vad jag gör. Jo men till veckan låter bra, kommer inte ihåg vilka dagar jag ska till universitetet, men det var nog bara 2 dagar. Vi får höras av och ses :) Trevlig helg! Kramar

    SvaraRadera