tisdag 9 augusti 2011

Det närmar sig...

Nedräkningen har börjat. Bara 3 dagar kvar innan vi åker. Lite pirr i magen börjar jag nog allt få.
Ska bli så underbart att lyxa till det ordentligt under en hel vecka. Ligga och steka i solen, bada, äta gott, umgås med underbara människor och bara njuta av livet utan en massa måsten.

Wilma ligger i hög feber stackaren. Tur det är bra väder för att vara sjuk och att hon förhoppningsvis gör bort det innan vi åker så hon slipper ligga i feber i värmen där borta.

Jag är på riktigt rensarhumör så igår fick köket sig en genomgång. Rensade i skåpar och skafferi, blev så rent och fint. I eftermiddag tog jag mig an Wilmas garderob som var i behov av en ordentlig genomgång. Lite mer än en halv svartsäck med urtvättade och för små kläder rensades ut så nu behövs det inhandlas lite nya höstkläder.
Nu är det mesta genomgånget och rensat här hemma. Har våran blivande lilltoa kvar som just nu fungerar som ett litet förråd sen ska jag gå igenom badrummet och någon byrå sen är det ordentlig ordning och reda i torpet.

När jag rensat färdigt tror jag att jag börjar riva lite på övervåningen. Jag är så rastlös och måste ha nått att göra hela tiden känns det som.

Nu ska jag mysa med älsklingen och se lite tv innan det är dax att gå och krypa ner brevid lilla älsklingen som ligger i våran säng och sover. När man är sjuk får man såklart sova mellan mamma och pappa hela natten.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar