fredag 26 augusti 2011

Hick...hick....hick

Jag har en hickande bebis i magen just nu. Är ganska säker på att han vänt sig med huvudet neråt eftersom att hickningarna känns så långt ner, nästan i baken på mig. Skulle tro att han ligger med huvudet neråt och med ryggen mot min rygg eftersom att hickningarna känns så tydligt där bak.

På tisdag är det dax för ultraljud igen. Har ju lite lågt liggande moderkaka så dom vill kika så den har vuxit sig uppåt. Blir kul att få se bebis igen. Om David fortfarande är kvar i Kalix då så tar jag nog mammsen med mig.

Idag har jag börjat tvätta upp lite bebiskläder. Det kändes helt overkligt att hänga upp de pyttesmå kläderna på tork. Tänk att om 8 veckor (+/- 2 veckor) har vi en liten bebis som ska ha dom där kläderna på sig. <3

Wilma har somnat och jag ligger i sängen och ser tv. Ska nog snart lägga igen ögonen jag också. Är ständigt trött numera så jag behöver verkligen all sömn jag kan få.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Så mysigt att känna små hickningar! Kan tänka mig att det känns lite konstigt att hänga upp de pyttesmå kläderna ;) Men snart är han hos er lillkillen o då kommer jag hem o sniffar på lillen innan det är dags för vår tur :) Sov gott gumman! Puss !

    SvaraRadera