fredag 1 juli 2011

Uppehåll

Imorgon kommer min kära syster hem från Göteborg och på tisdag är det äntligen dax för David att återvända hem igen. Han stannar tyvärr bara hemma 2 veckor för att sen återvända till Norge och jobba ytterligare 2 veckor. Han tjänar enorma summor pengar där borta men dom är inte värda någonting i jämförelse med att ha han hemma. Känns inge vidare att han ska vara ifrån oss halva sommaren. Jag får nästan magont bara jag tänker på det:(

Som ni förstår så kommer jag inte ha så mycket tid för bloggen de närmsta veckorna. All ledig tid kommer spenderas med min älskade familj och inte framför datorn så nu tar jag ett litet uppehåll.
Kommer tillbaka när tid och lust finns!

Ta hand om er och njut av sommaren så länge den varar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar