tisdag 28 juni 2011

Älskling kom hem, för vi längtar efter dig....

Vilket underbart väder vi har!
Vi började dagen med en sovmorgon till kl. 9.40 sen tog vi en lång och härlig promenad i finvädret. Sen har jag och Wilma haft picknick ute på våran altan men glass, melon och annat gott=) Nu ligger lilljäntan och sover ute i vagnen för att orka åka till kusinerna senare idag. Äldsta kusinen Anders har konfirmerat sig så vi ska dit ikväll och träffa honom och ge en liten present.

Dagarna går men det känns som att det fortfarande är en evighet kvar till våran David kommer hem. Saknar honom så mycket att det går inte med ord beskriva. Han kommer hem nästa tisdag så idag är det ganska precis en vecka kvar. Pratade med han i telefon igår, han hade varit och köpt mig och Wilma varsin present.
Vi har som tur var saker inplanerat nästan varje dag tills han kommer hem så förhoppningsvis ska tiden gå fortare nu.

Imorgon ska jag till frissan kl.9 sen ska jag, mamma och Wilma gå på stan och shoppa lite. Wilma skulle behöva sig någon mer sommarklänning och jag skulle behöva köpa en ny bikini och nya bhar.
Torsdag och fredag jobbar jag två dagturer och Wilma ska vara på dagis. Lördag kommer min älskade och efterlängtade syster hem från Göteborg och stannar här i tre hela veckor. Ska bli jättekul! Så vi har planerat att ev. gå på kyrkmarknaden till helgen, också blir det förmodligen att hitta på en massa annat skoj.=)

Fällde några tårar i morse när jag fick ett mycket efterlängtat sms. Stort grattis Mari och Andreas till eran lilla kille!Längtar efter att få träffa er och den nya lilla familjemedlemmen!
Helt otroligt vad jag helt plötsligt började längta efter våran lille krabat. Men tiden går fort så snart är det våran tur också. Går in i v.24 idag så framåt går det ju minsann.

Hade tänkt bjuda på några bilder men det får jag ta senare för nu ska jag plocka ihop lite här hemma sen ska lillgumman väckas så vi kan slänga oss i duschen och frisera hennes lugg innan det är middagsdax.

Njut av värmen!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar