onsdag 8 juni 2011

Stekande värme.

Jag ligger ute på altan, svalkar mig med en isglass och njuter av solen och värmen. Ligger på mage och tänkte försöka få mig lite färg på ryggen. Jag lär ju inte kunna ligga på magen nå hemskt länge till, íaf inte på en altan som är stenhård så jag får passa på nu medan jag kan. När vi åker utomland i augusit får jag väl gräva en grop i sanden och lägga mig och sola ryggen, det borde nog funka=)

Wilma ligger i skuggan och sover i vagnen. Det märks att hon blir extra trött när det är såhär varmt ute.


Kulan v.21




Våran nya solstolar.


Grattis mina älskade systrar Petra och Vickan som fyller år idag.

Nu vaknade lillgumman så nu ska vi ta en svalkande dusch sen ska jag åka och lämna Wilma hos mamma för att sen åka till banrmorskan.

Ha en bra dag i värmen!

1 kommentar:

  1. ÅÅ du köpte gröna solstolar ;) så snyggt. passar riktigt bra till det vita huset. Och kulan din växer så det knakar.. vi hörs och ses någon dag snart hoppas jag. Kram på dig

    SvaraRadera