tisdag 7 juni 2011

v.21

Idag går vi in i v.21 (v.20+0) så nu är vi halvvägs=) Det känns som en stor milstolpe. Däremot har lillebror varit så lugn i magen idag att jag nästan blir orolig. Jag minns att jag hade såna dagar när jag väntade Wilma också. Det är väl så att dom sover mer vissa dagar och är livligare andra, det är bara acceptera. I morgon ska jag till barnmorskan igen, antar att hon lyssnar på hjärtljuden och kanske mäter magen, tar blodtrycket och lite sånt. I övrigt mår jag bra. Magen växer och allt känns toppen. Börjar bli lite småsugen på att handla nått litet bebisplagg till lilleplutt. Känns nästan lite trist att man redan har allt och inte behöver köpa saker och förbereda på samma sätt den här gången. Kläder blir det då att köpa litegrann iallafall.

Kanske bjuder på en magbild senare. Nu ska jag gå och börja göra i ordning lite middag sen ska jag väcka lilla sömntutan.

Njut av sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar