söndag 5 juni 2011

Långhelgen går mot sitt slut.

Vilken härlig dag det har varit!
Vi har varit på Lovis födelsedagskalas och haft besök av våra kära vänner Sanna och Tobbe.
Mycket trevligt!
Efter middagen tog vi en promenad till preem och köpte mjukglass. Blir mycket glass nu när det är sommar, precis som det ska vara=)
Jag har jobbat i helgen men har knappt sovit nått om dagarna så det känns som att jag varit ledig. Jag har velat spendera så mycket tid som möjligt med David. Vi har velat hinna så mycket som möjligt på huset innan David åker till Kiruna och jobbar imorgon eftermiddag och är borta till den 17/6. Känns inte kul alls men det ska nog gå bra. Tur vi har Wilmas farmor och farfar som ställer upp och har henne de nätter jag jobbar.

Lillebror i magen har hicka som vanligt=) Vi ångrar oss inte en sekund att vi tog reda på könet. Namnet är redan klart om vi nu inte hinner ändra oss. Vi är iaf väldigt överens om ett namn som jag verkligen älskar så det blir det nog.

Nu känner jag mig rätt så sliten så det blir att krypa ner i min one piece och slappa i soffan resten av kvällen. Ska försöka få älsklingen att massera mitt onda ryggslut/bäcken, han brukar inte vara omöjlig på den fronten.

Hoppas på kanonväder imorgon.
Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar