torsdag 9 juni 2011

Härliga sommarhetta.

Jag ligger ute i solstolen och mår riktigt skönt. Underbart med ännu en riktigt varm och solig sommardag.
Jag ska ut och jobba inatt men har knappast ro att lägga mig och sova någon timme så Wilma som egentligen skulle på dagis några timmar i eftermiddag får vara hemma med mig istället. Känns idiotiskt att åka med henne till dagis om jag ändå inte ska lägga mig och vila. Dessutom jobbar jag bara en natt så jag lär nog orka med den natten utan någon vila.
I morgon åker vi mest troligt till mammas stuga och sover där till lördag eller söndag. Finns ändå inte så mycket att göra här hemma så då kan vi lika gärna åka dit och få sällskap av dom nu när inte David är hemma.


Måste åka in och göra pass någon dag. Det börjar snart dra ihop sig till våran utlandsresa. Det är bara ungefär 9 veckor kvar nu, och veckorna går ju väldigt fort så det lär ju bara smälla till så är vi där. Jag gruvar nästan litegrann. Vi åker ju dit när det är som varmast där borta så man får nog räkna med att svettas en hel del. Lär säkert vara kring 35 grader varmt där. Jag lär ju svälla upp utav bara tusan av värmen, tur man kan ha sandaler om fötterna sväller.

Nu ska jag gå och se vad Wilma har för sig hos grannen sen ska jag börja med lite lunch. Pappa kommer hit på en stund och äter med oss.

Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar