onsdag 22 juni 2011

Onsdag.

Vilken seg dag det här har varit. Vi har knappt gjort någonting alls så det är väl därför dagen har varit så lång. Pappa har varit hit en sväng sen har vi varit och handlat, gått på en promenad och varit ute och lekt en stund. Synd att det är så myggit. Det går ju knappt vara ute under eftermiddagarna längre. Det fullkomligt kryllar av dom små äcklena.

I morgon åker jag, Wilma, Vickan, mamma och Staffan upp till stugan. På fredag kommer resten av gänget som ska fira midsommar med oss där uppe. Blir nog trevligt, men hade såklart blivit tusen gånger roligare om David var där med oss. Vi får försöka göra det bästa av den här midsommarhelgen fastän familjen är splittrad och firar den i olika länder. Hoppas iallafall på bra väder och att inte myggen äter upp oss.

Wilma ligger och myser med apan och dockan i våran säng och ser tv. Tror jag ska göra henne sällskap på en stund. Har en dålig dag idag med mycket värk i bäckenet. Benen ilar och domnar på mig om jag står upp för länge och promenaden som vi tog tidigare ikväll gjorde inte saken bättre precis. Ska ta mig 2 alvedon och lägga mig med henne så är det förhoppningsvis bättre tills imorgon.

Ni får ha en härlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar