onsdag 10 november 2010

Redan onsdag.

Jag sitter med en trött och gnällig dotter i famnen. Klockan börjar närma sig 19 vilket innebär läggdax för lilla fröken Wiklund, för hennes mamma med tror jag. Trots att jag somnade i sängen med Wilma idag och sov 1.5 timmar med henne så är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig i sängen och somna på stört och sova hela natten lång. Nog om tröttisarna!

Vi har hittills haft en mycket trevlig vecka.
Måndag åkte vi till Mari och Lova och hälsade på i deras hus på Furulund som dom just flyttat till. Jättefint var det, nu längtar man bara ännu mer till det är våran tur. När vi kom hem sprang jag raka vägen ner i förrådet, hämtade upp flyttkartonger och började packa. Insåg tyvärr ganska snabbt att det inte finns så mycket som går att packa ner än. Vi har ju bara packat upp det mest nödvändiga sen vi flyttade från huset i b-mark, så det mesta är redan nerpackat och står i källaren och väntar på att packas upp.

Tisdag gick vi på stan med Mari, Lova, Sofi, Teo och Petra. Vi åt lunch på Thai garden och strosade runt på stan en stund. Köpte 2 tröjor till Wilma men annars blev det inte så mkt shoppande.
Åkte hem, lagade middag sen åkte vi vidare till Emilia och Dannes hus. David hjälpte till med renoveringen och jag och Wilma satt och surrade med Emilia och Elian. Dom kommer få så fint när det blir klart=)

Onsdag idag. Dagen började bra med sovmorgon till kl.8. Vi tog en dusch och gjorde oss klara och åkte sen till furulundsgården för lek med alla dom andra barnen och fotografering av Wilma. Hon blev så snygg så, hoppas att det inte dröjer allt för länge innan bilderna kommer.


David är och fixar skotern inför försäljning och jag ska gå och kramas med min lilla flicka och börja förbereda henne för sängen.


Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Nejdå gumman du ska inte alls känna dig träffad. Jag är ju då inte speciellt bra på att höra mig till dig. Det har varit ganska mkt nu senaste tiden med skola och annat. och ni har ju erat med lillan och allt. Men vi borde verkligen ta tag i att ses någon dag. Det blir på tok för sällan. Men det har ju sina orsaker. Du är en fin vän och det vill jag att du ska veta. PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Jag höll inte på att känna igen dig på Furulundsgården utifall att du tyckte jag var dryg som inte hälsade =) Du passar hur bra som helst i blont hår!Riktigt snyggt!

    SvaraRadera