onsdag 8 december 2010

3+1=4

Det känns som att alla redan vet om det så därför orkar jag inte hålla det hemligt här på bloggen längre fastän jag egentligen hade tänkt vänta någon vecka till med att berätta det.

Om allt går som vi hoppas så får vi tillökning i familjen till sommaren=)
Det känns såklart helt fantastiskt underbart roligt samtidigt som jag har en sån hemsk oro inom mig efter missfallet vi fick i augusti. Jag borde vara i v.10 nu men har egentligen ingen aning eftersom att allt med mens och sånt elände tjorvade så mycket efter missfallet.
Vi är förväntansfulla och överlyckliga!
Hittills har jag haft en bra graviditet. Trött som tusan, matlusten är inte den bästa och illamåendet finns där nästan hela tiden men jag tycker ändå att jag mår bra i jämförelse med när jag väntade Wilma. Jag har fortfarande inte kräkts men varit nära flera gånger. Skönt som tusan att slippa det!

Nu är det bara hålla tummarna att lilla pyret vill stanna den här gången!

Nu ska jag sova en stund. Det är fullkomligt kris på jobbet så jag ska gå ut och jobba en extra natt i natt sen tar jag helg för att ladda inför 5 nätter nästa vecka. Det är otroligt skönt att jobba natt just den här första tiden av graviditeten, att slippa stiga upp tidigt på morgonen när man mår som sämst.

Ha en bra dag!

7 kommentarer:

  1. grattis:) vad skoj=) ja hoppas allt går som de ska:)

    SvaraRadera
  2. Har sagt det en gång- Men grattis igen!!! :D Hoppas nu att allt går vägen denna gång! Håller tummarna för er!

    Nu vill jag se nå bilder på ert nya hus också :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis både till huset och tillökningen...hoppas allt går vägen den här gången, håller tummarna.

    kram Anette

    SvaraRadera
  4. Grattis än en gång! Det ska bli så kul till sommaren! =)

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt Sandra!! Hade det på känn :) Håller tummarna att det går vägen och att du får en bra graviditet :)
    Och lycka till i nya huset! Måste kännas underbart!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis! =) Gud vad roligt ! Allt kommer säkert gå jättebra :) kram

    SvaraRadera
  7. Så himla underbart. Stort grattis till er <3

    SvaraRadera