torsdag 9 december 2010

Torsdag.

Jag sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka och hämta min gullunge på dagis. Hon ligger nog och sover gott just nu med dom andra barnen.

Jag har hunnit sova två timmar efter jobbet, duschat och varit hos tandläkaren. När jag hämtat hem Wilma blir det nog att umgås med Mari och Lova en stund. David jobbar över ikväll så jag och Wilma ska ha en riktigt lugn myskväll tillsammans. Kylen är full med rester så det behövs inte laga någon middag. Lyxigt!

Jag har fått förlängt vikariatet hela januari ut, förhoppningsvis blir det ännu längre=) Jiiihoo vad glad jag är! Det borde höja min FP ganska mycket. Har jag tur kanske jag inte behöver springvika så många månader innan det är dax för att föda bebis. Känns underbart!

Jag sitter här och fryser, tror jag har frysit konstant sedan igårkväll. Brrr...
På med tjocksockar och min mysiga fleecedress som jag bor i numera, sen gå och stöka undan lite och sätta igång en tvättmaskin!

Tack för alla gratulationer!=)

Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. Tack för igår :) Så himla mysigt och fint ni kommer få det! Längtar själv tills man hittar ett hus. Vi får höras och synas någon dag igen snart :) Puss

    SvaraRadera
  2. Grattis! igen :D Vi får hålla tummar att de går vägen den här gången, men de gör det säkert!!

    SvaraRadera