tisdag 7 december 2010

Det tar sig...

Jag sitter och försöker få i mig lite frukost/lunch innan det bär iväg på kvällsjobb. Jobbar två extrakvällar i veckan, kul efter en massa veckors nattjobb. Man saknar det sociala lite när man jobbar ensam på natten, men det går bra ändå. Jag har fått förlängt till den 9 januari men förhoppningsvis blir det längre.=)

Här hemma börjar kartongerna sakta men säkert att minska. Känner mig ganska less på att packa upp dessa kartonger som aldrig verkar ta slut så det har stått stilla någon dag. Jag skulle vilja få omtapetseringen gjord men vi lyckas aldrig få tummen ur och åka in och kika på tapeter. I köket blir det nog helvitt och i vardagsrummet ska vi tapetsera om fondväggen. Wilmas rum ska också få nya tapeter. Jag vet exakt hur jag vill ha det i hennes rum, det gäller bara att hitta en tapet som stämmer överens med den jag har i huvudet.
Äntligen har skohyllan vi köpt på EM kommit så den ska jag hämta imorgon. Nu väntar vi bara på krokarna och skoskåpen som är beställda, hoppas dom kommer snart så vi har någonstans att hänga våra ytterkläder.

Dax att avrunda och börja göra sig redo för jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar