söndag 19 december 2010

.

Vill börja med att säga tusen tusen tack för alla fina och stöttande kommentarer, sms, och telefonsamtal vi har fått!

Dagarna går sakta men säkert framåt. Stundvis känns allt som vanligt, jag kan skratta och glädjas över min underbara familj och dotter. Ibland tränger sorgen igenom och det känns som att mina ben knappt ska bära mig, som att tårarna aldrig ska ta slut och som att hjärtevärken aldrig vill försvinna. Det är väl så det är att bearbeta sorg.

Jag vet inte hur jag ska orka med den här julen, umgås med en massa folk och åka runt överallt. Helst hade jag bara varit hemma under en filt i soffan.





Pepparkakor är gott







Redo att gå ut och hjälpa pappa med snöskottningen

Underbara barn, du är det finaste som finns!!

David är ute och kör skoter och Wilma har just vaknat efter att ha sovit en liten stund. Nu ska jag mysa med min nyvakna lilla mystjej!

2 kommentarer:

  1. Tack tack. Jo han är den vackraste pojk som finns! <3 :)
    Hoppas allt går bra för er! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ni har en alldeles underbar dotter!
    Jag tänker så mycket på er!

    SvaraRadera