söndag 12 december 2010

Vårat hem.

Matplatsen
Här blir det vita tapeter och i framtiden ska fönstret bytas ut till två avlånga som går ända ner till golvet.


Hallen
Jag är nöjd med hallen som den är men eftersom att vi ska bygga tvättstuga kommer vi måsta göra en utbyggnad på hallen för att slippa gå ut för att gå till tvättstugan. Då blir det även att byta ytterdörr.


Hallen


Nya lampan i hallen som jag älskar

Det var det jag hade att bjuda på idag=)


Vi har varit ute hela förmiddagen. David och Lorentz jobbar för fullt här ute med att få ner en massa träd på våran gård. Det kommer blir så mycket ljusare och finare när dom är borta. Wilma sover och jag ska ta mig en dusch. Ikväll drar 5 nättersveckan igång. Måste försöka hinna med att sova en stund i eftermiddag så jag orkar!

Hoppas ni haft en bra helg!

1 kommentar:

  1. Ni har så himla fint Sandra! Hälsa David och Wilma! Kramar till er!
    //JEnnie

    SvaraRadera