måndag 13 december 2010

Utvilad.

Jag har just vaknat. Att jag sovit så här länge i sträck efter en jobbarnatt har aldrig inträffat. Sååå sköönt!!!Det är sån otrolig skillnad mellan att sova i lägenheten och i huset. I lägenheten var det aldrig lugnt. Folk sprang i trapphuset, smällde i dörrar och pratade. Här på vårat kvarter kör knappt en bil förbi. Det är bra både när man ska sova och när man har barn som ska vara ute och leka.

Det blev en lång dag för Wilma på dagis idag, mellan 6-17. Men det mår hon nog inte dåligt av. Det är ju sällan hon behöver vara där heldagar så att det inträffar någon gång gör ju inget. Jag känner att jag orkar inte stressa med att springa i duschen nu och sedan stresslaga middag bara för att hämta henne några minuter tidigare så det är lika bra David tar hem henne efter jobbet. Då kan jag laga middag i lugn och ro så den är färdig när mina två hjärtan kommer hem. Förr grät Wilma när man kom och hämtade henne för att hon blev så glad av att se oss, nu gråter hon för att hon inte vill hem.=) Älskade barn!

Tror jag ska ta mig en snabbdusch sen börja förbereda lite käk! Jag har inte ätit sedan igår eftermiddag så jag börjar känna mig lite smått hungrig.

Hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar