måndag 23 maj 2011

Bebishicka.

Jag ligger i sängen med datorn och kikar runt på nätet. Är inne på Villervallas hemsida och är supersugen på att beställa ett gäng med sommarkläder till Wilmis. Var in på Villervallabutiken i Göteborg förra veckan och handlade lite smått och gott till lillans sommargarderob. Dom har verkligen fina och färgglada barnkläder i bra kvalla. Hanséns barn i stan säljer ju deras kläder men jag tycker inte att dom har så stort utbud och det är ofta slut i Wilmas storlek tyvärr.

David kom hem redan idag. Stackaren ligger här brevid mig i hög feber och är helt slut. Som tur var avslutades hela arbetet där uppe i Kalix pga för hög brandrisk så då fick han åka hem. Han ska vara hemma från jobbet imorgon så då ska jag passa upp och pyssla om honom ordentligt så han kryar på sig.

Ligger här och känner små regelbundna dunkningar i magen, det är förmodligen lillbebben som har hicka. Känner så väl igen det från graviditeten med Wilma och det känns så otroligt tydligt. Jag fattar inte hur jag kan känna allt så tydligt såhär tidigt, men det beror väl antagligen på att jag varit med om det en gång tidigare. Kände bebisens hicka för första gången redan i söndags förra helgen när jag, mamma och Petra låg och tittade på en film. Det är så otroligt fantastiskt varje gång jag känner av den lilla krabaten. Blir alldeles varm inombords. 
Nu ska jag se lite tv sen lägga igen ögonen så man orkar med en morgondag också.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar