torsdag 5 maj 2011

Bilder.



Gott med glass.

Igår eftermiddag när vi var ute och lekte i sandlådan kom några barn och gjorde Wilma sällskap. Dom var utan både ytterkläder och skor i kylan. Jag frös bara jag tittade på dom.



Nu ska jag boka flygbiljetterna till Göteborg. Internet strulade igår så just när jag skulle boka slutade det fungera, men nu funkar det igen. Det blir så att jag och mamma åker själva, utan Wilma och David. David ville inte följa och det blev så sjukt dyrt (över 5000kr för flygresan) om jag skulle ta med Wilma så hon får stanna hemma med pappsen istället. Det är nog nyttigt för oss alla om hon stannar hemma. Då får David känna hur det är att ta hand om hus och barn själv några dagar, Wilma får vara ifrån mig ett tag och jag får lite semester och får koppla av ordentligt. Har aldrig varit riktigt ledig sedan jag blev mamma så det är välbehövligt tror jag.

Ser ut att bli fint väder idag=)
Ska boka biljetterna och duscha sen iväg till mamma hade jag tänkt!
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar