söndag 1 maj 2011

Söndag.

Då var den här jobbarhelgen över. Skönt!
Synd att vädret inte har varit så bra i helgen. Det har varit alldeles kallt för att måla så det sparar vi till nästa helg då vi hoppas på solsken varenda dag.

Igår var det valborg. Under eftermiddagen gick vi över till Sandra och Jesper där vi hade knytkalas med dom och några andra trevliga föräldrar och barn. Maten var gudomligt god och efterrätten likaså! Sen var det bara iväg till jobbet för mig. Synd att jag glömde kameran så har tyvärr inga bilder att visa från gårdagen.

Idag har David gjort klart Wilmas sandlåda så nu har hon en alldeles egen sandlåda här ute på baksidan. Den blev jättefin och alldeles lagom stor.
Skulle även vilja köpa henne en studsmatta med skyddsnät. Om det är någon som har en till salu eller vet av någon till ett vettigt pris kan ni ju hojta.

Ringde just till mamma och bjöd in oss på middag. Jag är så slö när jag jobbat en hel helg och inte sovit något på alldeles för länge så jag orkade bara inte ställa mig vid spisen idag. Då är det skönt att ha en mamma som man kan bjuda in sig hos.
Har städat badrummet och dammsugit hela huset. Energin börjar ta slut så det får nog räcka för idag.

Första maj idag, snart är sommaren här. SOM jag längtar! Sommarschemat verkar bli kanonbra så det verkar som att jag också kommer kunna njuta lite av sommaren. Ska bli härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar