torsdag 28 april 2011

Livlig liten krabat.

Helt otroligt vad jag har känt fosterrörelser ikväll. Har legat och vilat på soffan en stund och det har bökats på som attan i magen. Det känns ju inte så stark än men det känns ändå väldigt tydligt att det är lillkrabaten som rör på sig ordentligt där inne. Helt fantastiskt! Jag trodde inte att det skulle kännas lika fantastiskt den här graviditeten eftersom att man redan tidigare varit med om det, men det gör ju faktiskt det.
Blir alldeles varm inombords
Fortsätter det såhär så dröjer det nog inte många veckor till David och Wilma kan få känna på den nya lilla familjemedlemmen utanpå magen. Mys!

Wilma har så smått börjat förstå att mamma har en bebis i magen och drar upp min tröja för att titta på bebisen ibland, men den är ju tyvärr inte så lätt att se=) Lillstumpan min har blivit så stor och kommer med all säkerhet att bli världens bästa storasyster.

Nu ska jag börja klä mig och åka till jobbet. Jobbar första natten av tre så min valborghelg är då räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar