fredag 22 april 2011

Utefix.

Nu är det äntligen så varmt utomhus att vi kan börja måla och fixa. All snö på baksidan har dessutom tinat bort. Som jag har längtat! Hela dagen idag har spenderats utomhus med diverse utefix. Jag har skrapat färg och målat litegrann och David har börjat byta ut lite panel som skulle bytas på ena gaveln. Det har även krattats och körts lite med gräsklippartraktorn för att samla ihop en massa löv.

Wilma har mestadels sovit ute i vagnen hela dagen. Hon blev hängig igårkväll och kräktes rejält under kvällen och har inte velat äta och knappt dricka något på hela dagen idag. Vissa stunder har hon piggnat till och orkat leka med grannens barn och nu ikväll har hon varit jättepigg så förhoppningsvis var det samma snabba magsjuka som jag hade. Hon har då inte kräkts nått mer så vi håller tummarna att hon är helt frisk imorgon så vi kan åka och se på lillkusinen som föddes igår. Stort grattis till er Sandra och Jesper!! Vi längtar efter att få träffa lilla underverket.


Såhär ser huset ut just nu.
Är det väder imorgon hade jag tänkt försöka hinna måla hela baksidan.
Kommer bli så fin när det är klart!


Min duktiga sambo i full färd med att spika upp ny panel.
Har köpt färdiggrundad panel och det var nog det bästa vi kunnat göra. Sparar enormt mycket tid!


Vi har enormt mycket gräs att kratta, tomten är betydligt större än vad jag tidigare trodde. Träden vi har gör ju inte saken bättre, dom fäller löv till förbannelse. Tur vi har gräsklippartraktorn med uppsamlaren till hjälp. 


Prinsessan.


Min nya älskling!=) En rosa one piece
Dessa dressar är verkligen det perfekta klädersplagget för gravida.
Det finns ingenting som sitter åt runt magen när den är svullen. Myspys!!


Megasvullen bebisbula.
Såhär ser min mage ut nästan varje kväll!




Lillälsklingen sover och jag ska gå och krypa ner i soffan och fredagsmysa med storälsklingen.
Hoppas ni för en mysig långfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar