torsdag 28 april 2011

Glukosbelastning.

Nu är bilen våran. David är i Stockholm och väntar på Lorentz som är på ett möte, sen åker dom hem i våran nya kärra. Känns skönt att äntligen ha hittat en bil som vi vill ha.


Toyota avensis -06.


Har varit på glukosbeslastning idag och kan bara säga att det var sju resor värre än vad jag minns. Gjorde ju två stycken när jag väntade Wilma och kan inte minnas att det var så jobbigt som det var idag. Fy vad jag  hurvades och höll på att kräkas flera gånger när jag drack den där megasöta, supervidriga vätskan. Utan tvekan det äckligaste jag någonsin druckit!
Har även hunnit med ett ultraljud idag då jag fick en liten blödning igår igen, men allt var då bra med lillgrodan i magen och den hade vuxit precis som den skulle. Moderkakan ligger väldigt långt ner så det är därför jag har lite småblödningar ibland, speciellt när jag ansträngt mig lite extra eller lyft något tungt. Med tiden när livmodern växer flyttar sig förhoppningasvis moderkakan uppåt och då borde blödningarna sluta helt.

Nu ska jag gå och mysa med lillgumman innan det är dax att börja med middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar