måndag 4 april 2011

Obeskrivlig lycka!!

Jag har varit så nervös att det kändes som att benen inte skulle bära mig innan vi åkte in till spec. mvc idag för att göra ultraljud. Nu har vi sett våran lilla prutt där inne igen och vi känner sån otroligt lättnad och lycka inom oss. Allt såg ut precis som det ska och den har vuxit jättemycket sen vi såg den sist. Alla kroppsdelar verkade sitta där dom skulle och bebisen sprattlade och sträckte på sig ordentligt när läkaren väckte den genom att trycka lite på magen. Direkt jag fick se det lilla hjärtat ticka på där inne blev jag alldeles varm inombords. Våran underbara lilla minibebis!♥ 
Missfallsrisken har minskat ordentligt nu när jag ändå är såpass långt gången och har fått se att allt står rätt till där inne så nu kommer jag äntligen kunna slappna av ordentligt. Lycka!!


Vi fick med oss en bild hem på lilla miraklet. Bilden är tagen från sidan. Den håller handen på sidan om ansiktet så det ser ut som en jättenäsa. Jag fick en liten chock först och trodde att bebisen hade världens snoppnäsa men blev lugnad av läkaren som förklarade att den håller handen på sidan om ansiktet=) Skrev ut de olika kroppsdelarna så bilden inte ska missuppfattas.
                                    Vi går in i v.12 imorgon. Ofattbart så fort tiden går!


Livet är helt fantastiskt underbart!!

3 kommentarer:

  1. Vet du,trots att jag inte känner er så har jag tänkt på er jättemycket.Och jag hade detta på känn :) Är så OTROLIGT glad för eran skull och Ni om någon förtjänar denna lycka!Många varma kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att allt såg bra ut! Vi längtar! =)

    Nej, vi kunde tyvärr inte köpa mattan, hade inte plats, bilen var rågad med grejer! =P

    SvaraRadera
  3. Stooorrrrt grattis! Varma lyckönskningar från skogen 11..... / Maggan me familj!

    SvaraRadera