fredag 15 april 2011

Bulan.

Tänkte bjuda på en första bild på bulan så har man någonting att jämföra med sen.


v.13

Jag tycker att den redan har börjat puta litegrann. Det sägs ju att man får mage fortare med andra barnet, det är nog väldigt individuellt men på mig verkar det stämma iallafall.


Lillan ligger ute och sover i vagnen. Ska till vårdcentralen med henne senare pga andningsbesvär igen. Det blir nog ev. att få utskrivet en inhalator den här gången. Denna eländiga förkylningsastma! Ibland får jag för mig att det är nått annat, någon slags allergi eller nått. Att så less att se henne behöva ha det såhär. Hon har klagat hela morgonen på ont i magen och ryggen och velat att jag ska sitta och klappa henne bakom ryggen. Det är säkert obehagligt när hon inte kan andas ordentligt. Lilla hjärtat mitt!


Fredag idag. Härligt med helg och finväder! 
Ska nog köra lite med snöslungan på baksidan senare idag för att hjälpa snön att tina lite snabbare. Längtar så in i norden tills det är dax att ta fram krattorna och börja göra fint här ute. Finns inget roligare än att städa bort vintern och göra fint inför sommaren på våran alldeles egna tomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar