söndag 24 april 2011

Söndag.

Ja, då var det söndag igen då. Helgen är förbi men vi är lediga även imorgon eftersom att det är röd dag. Skönt! Vi har varit ute och pysslat på varenda dag i helgen och hunnit med en hel del. Snart är målningen av baksidan klar. Känns skönt att få det bortgjort, då kan vi börja med nästa sida sen. Huset ska ju målas 3 varv så det är en hel del jobb. Men jag klagar då inte, tycker bara att det är roligt=)

Jag har jobbat inatt och sov bara någon timme när jag kom hem imorse men jag känner mig inte det minsta trött. Man blir så pigg och får en helt annan energi av att vara ute och fixa och hålla igång. Dessutom börjar den värsta tröttheten pga graviditeten avta nu vilket är jätteskönt. Känner mig äntligen som människa igen.

Igår blev det grillmiddag ute på altanen.
Var sugna på grillat idag med men middagen blev så sen så då fick det bli grillade hamburgare.


Tuffa brudarna kör farbror Petters raggarbil.




Såhär ser huset ut på baksidan just nu. Blir en otrolig skillnad när vi målar om det.
Ser ut som en helt annat hus! Äntligen får jag mitt vita hus som jag så länge velat ha!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar