tisdag 5 april 2011

Underbara vårsol.

Har haft en jobbig dag idag. Man har mått bättre om jag säger så. Hade egentligen tänkt åka och hälsa på Lisa och grabbarna men det kändes inte så lämpligt. Hade nog ändå inte varit så trevlig att umgås med när jag mår såhär.

Trots illamående, ingen mat i magen och en natt utan sömn så är jag på ett strålande humör. Jag kan inte annat än njuta när solen skiner och snön tinar. Underbart!
Jag och Wilma tog på oss kläderna och gick ut på våran altan där det säkert är +20 grader i solen. Hon har skottat snö och lekt medan jag har suttit och njutit av solens varma strålar.
Vi har sol precis hela dagen där ute på altanen och baksidan. Ser fram emot att ligga där ute och steka i sommar. Skönt att Wilma är så stor och självständig nu att hon kan roa sig själv ett tag så man får slappna av och ta det lugnt för en stund, slippa kuta som en tok bakom henne.

Barnen cyklar och åker inlines på kvarteret och ytterdörren står öppen. Våren är verkligen här nu!!






Det börjar snart bli dax att ställa ut utemöblerna på altanen. Hade egentligen tänkt göra det ikväll men David jobbar över så det får nog vänta någon dag till. Wilma slocknade i soffan. Ska väcka henne och försöka få i henne nå mat sen ska vi nog gå ut igen, kanske åka lite bobbycar runt kvarteret=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar