onsdag 25 maj 2011

Godmorgon mitt på dagen.

Jag har jobbat inatt och kan som vanligt inte sova längre än till 12. Måste alltid på toa kring den tiden och då kan jag inte somna om igen. Det blev lite sjukdomar på jobbet så jag fick mig två extranätter i veckan, känns inte helt fel med lite extra pengar. När jag kom hem var det strålande sol och jättefint väder, nu är det tyvärr inte lika fint ute längre.

David byggde två rektangulära lådor till mig igår som jag har tänkt plantera lite sallad och sånt i. Mamma var hit med en hel hink full med smulgubbsplantor som jag tänkte plantera i en av lådorna. För er som inte vet så är smulgubbar en blandning mellan smultron och jordgubbar och smakar gudomigt gott. David grundmålade lådorna igår så jag tror jag ska dra på mig lite kläder och gå ut och måla sista varvet på dom nu så jag hinner plantera i eftermiddag.

Nä, dax att göra nå nytta här hemma!
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Ja nu är det verkligen nära :) det har varit rätt fullt upp med allt nu. Jo det tycker jag absolut att vi ska göra. Tobbe jobbar i helgen så om du är sugen att lunch på stan eller nåt, eller bara ses en sväng så skulle det vara trevligt. Men vi kan ju höras av :) kramar

    SvaraRadera