tisdag 10 maj 2011

v.17

Idag går vi in i vecka 17 i graviditeten. Jag mår riktigt bra just nu och känner att det bara blir bättre och bättre. Har börjat känna av lite foglossning under kvällarna och mår illa någon gång då och då men annars mår jag hur bra som helst. Snart är vi halvvägs och det känns som en stor milstolpe. Jag kan slappna av ganska bra nu och rörelserna och småbuffarna som jag känner då och då varje dag gör mig lugn och trygg med att bebis förhoppningsvis har det bra där inne.
.

Nu ska jag gå och umgås med min älskade sambo en stund innan det är dax att sova. Måste upp tidigt imorgon då bilen ska lämnas på service kl.07.
Avslutar med några bilder på finaste flickan=)




1 kommentar:

  1. Maaagbilder! =)
    Vad tiden gått fort,redan v.17!Skönt att du börjat må bättre..Håller tummarna att det får fortsätta så!
    Kram

    SvaraRadera