fredag 18 mars 2011

Duktig flicka.

Våran lilla fjärt har äntligen börjat säga till när hon vill gå på toa och göra sina behov. Tidigare sa hon bara till ibland och då hade det oftast hunnit komma lite i trollorna. Väldigt skönt att slippa passa henne hela tiden när hon är utan blöja. Hon kom nyss springandes förbi mig, sprang in på toa och skrek "kiiisssssaaaa"=) Duktig tjej!

Fredag idag. Har på känn att det här kommer bli en bra helg. Det var egentligen tänkt att David skulle jobba extra hela helgen men fick veta igår att det blivit ändrat så han ska vara ledig istället. Underbart!
I morgon ska vi på dop sen har vi inga planer alls. Söndag ska jag på möte sen ska jag iväg och jobba men innan det finns det gott om tid att hitta på nått skoj.

Har fått förlängt mitt vik hela april ut vad jag fått veta nu. Känns kanon! Ska även mest troligt jobba en hel del extra dagtid på Kärnhuset pga sjukskrivningar och semester i april så då blir det lite extrapengar.

Nu ska jag gå och leka med min busiga lilla 2åring!
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar