tisdag 29 mars 2011

Här på bloggen händer det inte mycket, inte i övrigt heller.
Har varit hemma för vård av barn i två dagar nu. Wilma är sjuk igen men redan mycket piggare och feberfri så förhoppningsvis kan hon åka till dagis på torsdag igen.

  Wilma testade sitt nya förkläde igår och hjälpte mig med middagen.
Potatis- och köttfärsgratäng! Mumma=)

Koncentrerad.



Mys i soffan med russin och "Emil i Lönneberga".




I slutet på nästa vecka kommer min älskade och efterlängtade lillasyster hem från Göteborg och stannar en hel vecka. Det kommer bli riktigt roligt. Längtar massor!
Jag och mamma ska mest troligt boka flyg snart så vi åker ner dit någon gång i maj. Jag tror jag ska ta med mig Wilma också. David har inte bestämt sig om han vill följa eller inte så vi får väl se. Jag måste bara göra ett ryck nu och sätta ut barnvagnen på blocket och försöka hitta någon smidigare vagn som jag vill ha som går bra att ta med sig när man ska resa.

Nu ska jag gå och börja med middagen. Blir korvstroganoff och ris idag!
Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Fy skrutt vad hon växer! Blir rörd av att se så stor hon blivit under den tid jag varit borta! Jag kommer pussa sönder denna lilla prinsessa när jag kommer hem nästa vecka! Längtar så det gör ont! <3 Puss på er o ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Klart att David ska följa! Och så kommer ni och hälsar på mig också?! Och kommer inte David så kan ni väl komma förbi ändå!! :)

    SvaraRadera