måndag 21 mars 2011

Måndag igen.

Vi har haft en jättehärlig helg. Vi har varit och badat, varit på dop, bjudit Sanna och Tobbe på grillmiddag och varit ute i det underbara vädret. En mycket lyckad helg med andra ord.

Wilma mumsar i sig en klämmacka.



Lovis och Wilma myser i pulkan.


Att åka Ockelbo med Lorentz var en riktig höjdare.


Jag har jobbat inatt så min lilla busunge är på dagis. Är ledig till imorgon natt så jag har försökt att inte sova bort hela dagen idag fastän det är svårt att slita sig från sköna sängen.
Nu ska jag ta en lång och härlig dusch och njuta en stund av att bara vara jag här hemma, sen åka och hämta hjärtat på dagge.

Hoppas ni också haft en bra helg och får en bra start på den nya veckan!

2 kommentarer:

  1. Jag knycker ockelbo-bilden om de e ok? Tänkte framkalla lite bilder idag =)

    SvaraRadera
  2. Jag håller också på att längta ihjäl mig ska du veta! Kommer bli underbart att få vara med er nästan en hel vecka, mysa, surra, äta gott o bara vara :) Inte länge kvar nu!
    Hoppas verkligen lillan känner igen mig, var ju ett tag sen sist nu... Pussar i massor från mig <3

    SvaraRadera