lördag 5 mars 2011

Grillat.

Efter en trevlig dag på stan med Sanna och Emilia är vi nu hos mammsen. Blir grillat till middag. Mums!! Är illamående av hunger.

Vi åt grillad foccacia till lunch på stan idag. Blev impad över Café del mar's service när foccacian Emilia hade beställt och betalat för var slut. Det slutade med att hon fick tillbaka mer pengar än hon betalat + gratis valfri lunch från deras meny. När jag senare skulle gå och köpa en glass till Wilma så fick jag den gratis för att jag var i Emilias sällskap. Dom är verkligen mån om sina kunder må jag säga.
Efter lunchen blev det en sväng på stan sen vidare hem till oss för massa surr. Mycket trevligt!!
Det måste göras om snart tjejer=)

Hela kvällen ska nog tillbringas här i stan hos mamma. Orkar inte åka hem för att bara sitta själv och ha tråkigt.

Har inte pratat med David på ett tag men jag hoppas att det går bra för dom att köra.

Ha en underbar lördagkväll!!

1 kommentar:

  1. Ja, det får vi absolut göra om :) Mkt trevligt. Vi hörs och syns någon dag framöver. Puss

    SvaraRadera