torsdag 3 mars 2011

Storm.

Wilma har varit på dagis idag, pappa har varit förbi och hälsat på sen har vi varit på en blåsig promenad. Höll på att blåsa bort!
Det knakar och brakar i huset av de hårda vindarna.
Jag sover så otroligt dåligt numera så jag känner mig som en riktig zombie idag. Drömmer hemska drömmar och vrider och vänder på mig hela tiden. Stormvindarna har ju inte gjort saken bättre heller.
Hoppas på bättre väder i morgon när David är ledig så vi kan vara ute och mysa i solen tillsammans.







Kan inte med ord beskriva hur älskad du är underbara flicka!


Nu ska här städas kan jag lova. Det är länge sen sist och det syns om jag säger så. Dammråttorna håller på att ta över huset;) Tror lilla W ska få hjälpa till med städning av hennes rum.

Nä, bara dra fram dammsugaren och sätta igång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar