onsdag 12 januari 2011

Bak och önskelista

Efter en promenad igår i det härliga vädret gick vi förbi Ica sen gick vi hem och bakade. Det blev både bullar och kakor.



Wilma var en duktig hjälpreda i köket. Här vispar hon smeten.



Sen slickades bunkarna rena.
Mums!=)





Jag vet inte vad det är med min kropp. Tror jag håller på att bli sjuk eller nått. Jag är så fruktansvärt trött, ögonen är alldeles insjunkna och huden runt omkring är alldeles mörk/blå. Det känns som att jag inte sovit på flera dygn. Dessutom har jag huvudvärk och känner mig febrig också=/ Hoppas det går över under dagen för ikväll ska vi ha kalas för Wilma. Petra och Jocke hinner inte vara med och fira henne till helgen så då ville dom göra det ikväll istället. Pappa skulle hämta upp farmor och farfar så dom skulle komma hit en sväng dom också.

Wilmas önskelista:
  • Förkläde
  • Mer duploklossar + en sån där duploplastlåda som man har klossarna i
  • Kläder och nattlinnen stl.92
  • Pussel
  • Pippi långstrump-grejer, tex. film (otecknade), utklädningskläder, pippidocka osv. Hon har börjat älska Pippi!
  • Presentkort hos fotograf
  • Halsband
  • Svart bobby car med gummihjul + släp att ha ute till sommaren
  • Ny trehjuling då den hon har är så gammal och ranglig 





Vi var och hälsade på Mari och Lova för någon dag sedan. Våra döttrar är verkligen i en underbart rolig ålder just nu och har börjat leka så bra med varandra. Jag och Mari surrade på i vanlig ordning och hade jättetrevligt!

Wilma står framför tvn och ser "Mola tläck" (Sånglekar 3 med Mora träsk). En stor favorit just nu! Hon är så söt när hon står och dansar och sjunger till dom.

Nu ska jag ta med mig mitt skitiga lilla troll med svintorufs in i duschen.

Hejsvej!

1 kommentar:

  1. Jag hade det turkosa i köket förr men kände inte riktigt att jag trivdes med det.Och så ville jag inte sätta bort det så jag testade med tvättstugan och det blev helt okey =) Men precis som du säger,det är lätt att byta ut och du vet,omväxling förnöjer =)
    Har ni några roliga färger i erat hus?
    Jag skulle jättegärna vilja se fler bilder =)


    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera