måndag 17 januari 2011

Kalashelg.

Kalashelgen är över. Hela lördagen och söndagen hade vi kalas för vårat lilla födelsedagsbarn. Paket efter paket har öppnats så nu rymms det inte mkt mer i Wilmas rum. Hade tänkt mig en stor rensning bland leksakerna någon dag. Måste plocka bort lite gammalt för att få plats med det nya. Jag gillar inte att ha alldeles för fullproppat i Wilmas rum, det ska ju finnas plats för lek också...


Kameran glömdes bort så det här är den enda bild jag har att bjuda på.=( Har blivit jättedålig på att komma ihåg kameran tyvärr.


Wilma har lärt sig byta film själv i våran blu ray. Vi har en teknisk dotter som vet hur man använder både datorn, mobiltelefonen och tvn. Skulle inte förvåna mig om hon surfar på nätet vid tre års ålder=)

Nu ska jag köra igång en till tvättmaskin, försöka få Wilma att sova en stund och plocka ihop lite här hemma innan det är dax att lämna Wilma hos sin farmor och farfar för att åka och tapetsera köket hos systeryster. Det kommer bli så fint!!=)


Längtar redan efter lillsyrran! När jag är ledig blir det automatisk att man tänker "undra vad Petra ska göra idag". Vi är som bästa vänner och det är så trist att inte ha henne här.

Nä, dax att sätta fart om jag ska hinna göra nått här hemma idag!

1 kommentar: