fredag 14 januari 2011

Grattis älskade barn!

Hurra hurra! Våran Wilma fyller 2 år idag. Grattis älskling önskar dina stolta föräldrar!


I onsdags hade vi kalas i förväg så moster Petra och Jocke kunde vara med.
Paket öppnades och fika fikades. Wilma blev så nöjd över sina nya fina kläder och den stora fina tusenfotingen som hon fick.

 Hon har även hunnit få paket av moster Vickan som inte heller kan vara med på lördag.
Hon fick stora pärlbrickor och pärlor som hon önskat sig.

I morse på självaste födelsedagen blev det paketöppning i sängen.

Riva papper är kul.

Våran 2-åring



 Hon blev nöjd över hennes nya bobby car som hon fick av oss. Den blir perfekt att köra med här ute på gatan till sommaren.



Vackra barn!




I morgon ska vi ha kalas för alla släktingar som vill komma. Kändes bättre att ha det imorgon så får alla komma på en och samma dag, slipper man dela upp det. Vi är så otroligt många med mor-farföräldrar, mor-farbröder, kusiner mm. Nu rymms vi dessutom alla i huset=) Kul!

Nu ska jag klä på mig och åka iväg och hjälpa mina nära. Wilma får tillbringa födelsedagen med David till att börja med.











Livet är inte alltid lätt att leva!
Jag vill att du ska veta att jag kommer ställa upp till tusen för dig


1 kommentar:

  1. Hej syster! Hoppas att lilltjejen blir bättre snart. Vill bara säga att jag (och inte minst den person det gäller!) verkligen uppskattar det du gör och den omsorg som du visar. Jag tar ju nu hand om vissa saker också men på något sätt så är nog det du och mamma tagit på er mer värt just nu. Förlåt om jag kanske uttrycker mig klumpigt och nämner mamma mer, det är fel och betyder inte att jag tycker att du gjort mindre än henne. Ha det bra så hörs vi. Kram A

    SvaraRadera