fredag 21 januari 2011

Fredag igen.

Jag sitter och väntar på att tiden ska gå lite fortare. Jag ska till vårdcentralen, har en läkartid kl.13.15. Fick en kallelse hem för några veckor sedan och vet egentligen inte vad jag ska dit för!? Tydligen brukar alla som äter levaxin (för hypotyreos) som jag gör vara på ett årligt besök hos läkaren för att berätta hur man mår och hur allt går med medicinen. Konstigt för jag har då aldrig varit till läkaren tidigare för något årligt besök under dessa 6-7 år som jag ätit medicinen. Det måste ju vara nå nytt som dom kommit på. Känns onödigt att åka dit och bara berätta att jag mår bra, betala för läkarbesöket sen åka hem igen.... Bra dom håller koll på en, men skulle jag inte må bra så skulle jag ju självklart höra av mig och boka in ett besök själv. Jajja, det får gå för den här gången.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket det värmer :)
    Jo hoppas också på en trevlig kväll, vi ses då :D Kram

    SvaraRadera