söndag 9 januari 2011

Wilma flyger flygplan med Jocke.

Jag var bara tvungen att knycka den här härliga bilden av Petra.=)

David är ute och skottar snö och jag och Wilma myser inne framför tvn. Jag är dödstrött och hade tänkt vila tidigare idag men fick istället ett städ- och röj-il! Nu har vi gått igenom hela övervåningen som var full med förrådsgrejer och ett enda kaos. Även klädskrubben under trappen fick sig en genomgång så nu är det ordning och reda hos familjen Viklund/Fjällström. Skönt att veta vart man har alla grejer!
I morgon ska jag jobba extra på Hortlaxgården. Vill egentligen inte blanda dag- och nattskift så nära inpå varandra eftersom att det brukar ta någon dag för mig att vända tillbaka dygnet och bli människa igen efter några jobbarnätter i rad. Det får gå för den här gången. Om inte annat blir det ju lite extra klirr i kassan.

Jag tror inte jag ska lyfta så mycket som ett finger till idag. Nu blir det soffmys för hela slanten någon timme till, sen får jag äntligen lägga igen mina grönbruna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar