torsdag 20 januari 2011

Myspysigt.

Jag älskar att mysa!
Ta på mig bekväma myskläder och krypa under filten i soffan och se tv eller en bra film. Efter en dag med fullt ös hela dagen är det nog det bästa som finns!
Jag har länge velat ha en onepiece.



Dom ser så sköna ut att ha när man ska vara hemma och myspysa.
Jag skulle få en av David i försenad julklapp men när jag försöker beställa så kan man bara betala med kreditkort, och vi har inget visakort som vi har aktiverat så att det går att betala med genom internet och har inte tänkt göra det heller. Hur tusan gör man då??

1 kommentar:

  1. ÅÅ en sån har jag också länge velat ha, ska jag också beställa om jag inte får någon :)
    Onepice har en affär i göteborg, du får väl skicka syrran din att köpa. om ni inte kan beställa ;)
    Annars finns det en likadan som är snäppet billigare och heter jumpins!

    Hoppas allt är bra! Syns på lördag :) KRAMAR

    SvaraRadera