söndag 2 januari 2011

Söndagens sysslor.

Wilma har gett oss sovmorgon till 9.30 hela helgen. Underbart!
Vi har varit ute hela förmiddagen, åkt spark och David har kört bort lite snö med snöslungan så vi ska få lite mer plats på infarten. Nu är lunchen i magen och lillan har lagt sig i sin säng för en liten tupplur.

Senare är det bowling med Davids syskon mfl. som står på schemat, efter det blir det middag hos mamsen. Jag ska jobba inatt så jag hade tänkt försöka klämma in en liten tupplur i eftermiddag också om jag hinner. Mina kära arbetskamrater ringde för några dagar sedan för att höra hur det är. Har ju inte hunnit jobba där nått efter missfallet pga sjukskrivning och julledighet så dom ville bara höra hur jag mådde. Så söta och omtänksamma!

Nu ska jag slänga mig i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar