tisdag 22 februari 2011

Är huvudet dumt får börsen lida.

Jag hade just tänkt börja med middagen och upptäcker till min besvikelse att jag glömt ta fram kycklingen ur frysen som jag skulle ha till kycklingwok. Satana perkele!! Jaha, då får det bli Icas grillade kyckling, kokta grönsaker och potatissallad till middag istället. Så kan det gå!

I morgon ska vi på vårat första utvecklingssamtal på dagis. Spännande att höra vad dom har att säga om vårat lilla troll. Hon har ju varit ganska lite på dagis nu när jag jobbar natt och jobbat mycket helg och varit ledig mer under veckorna, men det verkar då gå hur bra som helst för henne där iallafall.

Efter utvecklingssamtalet åker David raka vägen till stan och påbörjar målningen av sina armar. Hoppas han blir nöjd! Wilma är mkt piggare idag men ska nog få vara med moster Vickan imorgon istället för att följa med till dagis och smitta alla barnen.

Nu när jag slapp laga någon middag ska jag hoppa i duschen istället. Efter maten ska vi åka en sväng till syrran och hjälpa henne få till det i nyrenoverade läggan!


Hejsisvejsi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar