torsdag 24 februari 2011

Det närmar sig ledighelg och finväder.

Snart är det helg igen! Det ska blir så skönt att vara ledig och kunna hitta på nått roligt tillsammans med mina hjärtan. Har jobbat nu två helger i rad och helgen före det så låg vi sjuka.
Jag är och har länge varit sugen på en Ikea-tripp men David vägrar åka dit om det nu äntligen ska bli fint väder så vi sparar det nog till någon dag nästa vecka. David kanske tar ledigt någon dag så vi kan åka dit under veckan. Skulle bla.vilja köpa en vit, högblank byrå i samma serie som tv-bänken till vardagsrummet, en lampa till taket i Wilmas rum och en massa annat småkraffs.


Skulle borda åka och beställa tapeterna till Wilmas rum också men får det aldrig gjort. Det blir nog den randiga tapeten som jag haft på bild tidigare fast andra färger.


                                                                
                                                          Kanske nån av de här färgerna;


Jag kan inte bestämma mig om jag ska tapetsera den stående eller liggande!? Gör man den liggande ser nog rummet större ut, men den var riktigt snygg att tapetsera stående också.



Det var -32 grader här i morse men nu är det nästan blida och ynka -17. Det känns då som blida i jämförelse iallafall=)

Nu ska jag gå och se vad man skulle kunna tänkas hitta på att göra till lunch idag!



Ha en strålande dag!!


Hoppas.... Åh, vad jag hoppas.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar