torsdag 10 februari 2011

Strålande dag.

Jisses vad jag har sovit gott! Har jobbat inatt och tänkte inte alls sova många timmar eftersom jag är ledig idag och imorgon men jag kunde inte låta bli att snooza. Har just stigit upp och ser att solen är framme även idag. Härligt! Nu ska jag bara gå och kamma till mitt ruffs på skallen, sen på med lite kläder och ut och röra på mig. Wilma är på dagis och sover förmodligen just nu så då hinner jag gå en promenad innan jag ska gå och hämta henne. I eftermiddag är vi bjudna på palt hos kära mamsen. Blir smarrigt!!

Jag hade ett litet kärleksbrev på bordet när jag kom hem i morse. David vet att jag är dålig på att äta när jag jobbar natt så han hade gjort två jättefina och goda smörgåsar till mig. I fredags var han iväg och böt batteri på sin klocka och kom hem med ett litet paket till mig. I paketet låg det jättesöta silverörhängen. Underbara människa! Han vet minsann vad romantik är och det går inte en dag utan att han gör saker för mig som får mig att känna mig speciell och älskad. Jag är så lycklig! Vi är så lyckliga tillsammans ♥♥♥

Njut av dagen och vårda kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar