fredag 18 februari 2011

Gääsp!

Jag har inte alls kunnat sova nå bra idag. Har ingen aning vad det beror på, jag som brukar sova så gott efter att ha jobbat. Har vaknat flera gånger så kl.13 gav jag upp.
Bilen är förhoppningsvis varm om någon timma så jag kan åka och hämta Wilma på dagis. Innan det blir det nog att gå ut på en promenad för att hinna få sig en dos med solljus. Jag mår så bra av att få vara ute i friska luften och röra på mig en stund varje dag.

Det är nog bara en tidsfråga tills Wilma är sjuk igen. När jag skjutsade henne till dagis igår hade dom fått skicka hem alla utom en pga magsjuka och hög feber. Både förskolan och skolan ligger tydligen i magsjuka. Dessutom går det hårlöss och springmask på Krumeluren nu också. Hoppas Wilma klarar sig!

Hoppas ni får en underbar fredag=)

Då var det bara på med kläderna och ut i kylan då!!

1 kommentar:

  1. Njaa, jag skulle vilja ha en mindre vagn som man kan klicka fast babyskyddet i, Trekkon är ju så stor. Tack för att du frågade iaf!
    Men den är ju himla fin, ni får säkert bra för den på blocket! =)
    Vill ni köpa en ny vagn eller?

    Hoppas att det gick bra att jobba i natt!

    SvaraRadera