lördag 5 februari 2011

En lyckad kväll.

Kvällen igår spenderades här hemma hos oss i goda vänners sällskap. Vi hade väldigt trevligt! Senare blev det utgång på Challenge. Där var det också kul trots att det var fredag och inte så mycket folk. Jag vet inte vad det var för konstigt med mig. Jag som brukar vara så lättpåverkad av alkohol drack en hel vinflaska + 3 cider utan att känna mig speciellt påverkad!? I vanliga fall skulle jag inte kunna stå på benen efter det intaget. Riktigt kul hade vi iallafall=)



Petra hade oturen att få punktering på bilen igår så dom har varit hit på förmiddagen idag och bytt däck. I morgon är det dax för dom att återvända till Göteborg=( Trist! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge till nästa gång vi ses.

Petra och Jocke


Wilma och moster


Puss


Wilma älskar presenten som hon fick av farbror Petter igår.




Två nya kuddar från Spira, till soffan i vardagsrummet. Har även köpt två ljuslykor frn Cult design i samma underbara färg. Blev jättefint!
  


Vi är har bjudit in oss på middag hos mamma och Staffan idag. Petra och Jocke ska också äta där så då hinner vi träffa dom lite till innan dom åker.

Vi känner oss inte så friska. Wilma är fortfarande hängig och febrig och jag känner mig också lite hängig, frusen och febrig så ikväll blir det en lugn kväll hemma under filten i soffan. Kanske se melodifestivalen eller någon film.

Hoppas ni får en härlig lördag! Jag försöker njuta lite extra den här helgen eftersom att jag jobbar två helger i rad efter den här. 

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar