onsdag 16 februari 2011

.

Termometern visar fortfarande på tok för många minusgrader för att det överhuvudtaget ska gå att vistas utomhus. Jag och Mari trotsade ändå kylan idag och gick med barnen i vagnarna till furulundsgården för lite sång, lek och lunch i form av varmkorv och kräm. Kuligt! Efter det åkte vi en sväng till stan. Gick bla. och köpte vårjackan som jag la av i måndags och mötte upp Sanna för en fika och massa surr. Mycket trevligt!

Såhär ser jackan ut. Den är dock 10 000 gånger snyggare i verkligheten än på bild. Jag längtar till våren!=)

Trötta älsklingar i soffan.

Mina rosor som jag fick av mina hjärtan.


Är ständigt frusen nuförtiden. Ska gå och bädda ner mig i soffan och se "halv åtta hos mig" och äta lite physalis=)

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Den har visst funnits på SVTPlay men jag vet inte om den finns där längre?Annars så laddade jag hem den..Vet inte om den kanske går att hyra?
    Det är en dokumentär som jag eg.inte pallar att se.Men den var så vacker trots allt elände.Och man är verkligen glad över det man har efter att ha sett den!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. SUPERSNYGG jacka ! Den var helt klart snyggare i den färgen! :) PUSS saknar dig!

    SvaraRadera