tisdag 1 februari 2011

Härliga tisdag.

Dottern sover, sambon är i garaget och jag sitter här. Har inte så mycket annat för mig. Borde städa lite men orken försvann.

Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Först gick vi till pottan och åkte lite bob med Sandra och Lovis i det härliga vädret. Efter det gick vi hem, fick oss lite lunch i magen sen tog vi på oss ytterkläderna igen och gick ut på en lång härlig promenad. Wilma åkte i vagnen och somnade i samma sekund som jag la ner henne. På vägen hem från promenaden passade vi på att gå förbi ica och handla lite nödvändigheter, sen hem och laga middag. Efter middagen åkte vi och hälsade på Wilmas farmor och farfar, evigheter sen vi var där sist. Ungefär så har våran tisdag sett ut.

Det blir inte att vi åker runt och hälsar på folk lika ofta längre. Alltid är det någonting vi ska pyssla med här hemma eller så kommer någon på besök. David kommer ju inte hem förrän kl.17 varje dag och tyvärr tickar tiden fort iväg. Det ska ätas, plockas undan och duschas och då hinner klockan fort bli ganska mkt.

I morgon ska jag försöka få tummen ur och åka och kika på tapeter till fondväggen i vardagsrummet. Måste försöka hinna på stan också någon dag och uträtta några ärenden, kanske tar det efter jag har lunchat med chefen på torsdag.

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar