tisdag 15 februari 2011

Istiden är här.

Fy vad kallt det är ute. Ska man så mycket som sticka ut näsan genom ytterdörren fryser man ju nästan ihjäl. -27 grader har vi här idag och det ser ju inte ut att bli så mycket varmare resten av veckan.
Det är bara bita ihop, snabbare än vi tror är förhoppningsvis våren här.

Idag får det nog bli en riktig städardag inomhus. Välbehövligt men tråkigt! Borde åka in till stan en sväng också och köpa vår/sommarjackan som jag la av igår. Skulle in igår och byta färg på en kofta som jag köpt och fick syn på en superfin jacka som jag bara måste ha. Tyvärr hade jag såklart glömt börsen i bilen så jag måste in antingen idag eller imorgon om jag ska köpa den. Kändes jobbigt i den här kylan, men klart värt besväret eftersom att det var sista jackan dom hade kvar i min stl.

Igår firade vi allahjärtansdag/3 årig förlovningsdag jag och älskling. Jag fick en stor bukett med tio röda rosor. Jättefina! Nu har vi varit förlovade i 3 år och varit ett par i 6 år i april. Tiden går fort minsann!

Nu ska jag avrunda och försöka få någonting gjort här hemma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar